Arrangementsansvarlig : NCE Heidner Biocluster
11. desember 2020
Webinar 09:30-10:15
PåmeldingNCE Heidner Biocluster inviterer deltakere i temagruppe for internasjonal kommersialisering og andre interesserte klyngemedlemmer til webinar om strategisk posisjonering.
«Norge» er en svært sterk merkevare, men hvordan skal man dra nytte av merkevaren for å oppnå økt eksport og internasjonal vekst? Dette er fokus i Regjeringens strategi for eksport og internasjonalisering; «Verda som marknad».
Innovasjon Norge har etablert satsingen «Merkevaren Norge». Dette er et verdiskapingsprosjekt som skal skape merverdi for alle norske aktører og produkter. Videre skal prosjektet bidra til økt eksport og tilgang til internasjonal kapital og prosjekter, samt tiltrekke seg talenter og de riktige turistene.
Dette er et satsingsområde som kan gi økt verdiskaping til medlemsbedriftene i NCE Heidner Biocluster. Vi inviterer derfor til et webinar hvor Oscar Kipperberg, spesialrådgiver i Innovasjon Norge, forteller oss mer om dette i sin presentasjon «Strategisk Posisjonering – et verktøy for økt konkurransekraft».
Oscar Kipperberg har vært divisjonsdirektør i Helly-Hansen og administrerende direktør i Viking Footwear. Nå er han ansvarlig for Innovasjon Norge sin satsning på merkevaren Norge og er svært engasjert i hvordan norske bedrifter bør fremstå i sin internasjonale satsning.
Det blir tid til spørsmål og diskusjon til slutt.
Webinaret er gratis.
Lenke til webinaret sendes til alle påmeldte i forkant av arrangementet.
Påmeldingsfrist: 8. desember.
Spørsmål kan rettes til Katarina Nordtun Ruud, prosjektleder NCE Heidner Biocluster.
Hold deg oppdatert på aktiviteter i klynga.
2020 © NCE Heidner Biocluster | Dette nettstedet bruker cookies. Se vår personvernerklæring | Utviklet av Dialecta kommunikasjon AS